lunes, 5 de noviembre de 2007

LEARNING AND MEMORY TASK NUMBER 1




You have to think in a product with high cost and long use, and in another of low cost and frequent use. Find out some ways to use classical conditioning with those products. ¿When do you think classical conditioning is more effective?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

The classic conditioning can be estimated in expensive products and of long use and in cheap products and of frequent use, but this conditioning is more effective in cheap products and of frequent use, like for example in food, products of cleanliness, clothes ... this influence owes to that these products are perishable and we need to renew them in a short time, for what us it can influence more that in an expensive product and of long use, as a car, a house, domestic appliances ... since to acquire this products the client has to take a decision more long and reasons his buy, his needs and that is what more is convenient for him, for what it does not do so much effect in this type of products.

Written by Rosa Belen Sanchez Canton and Ana Garcia Requena

Anónimo dijo...

WRITTEN BY JUANI ALMAGRO Y CRISTINA LÓPEZ SIERRA

A product with high cost and long use is a heating and air-conditioned unit, like Fujitsu. One way to use the classical conditioning with this product is that we associate Fujitsu with silence, as we had always hearing this. Although there are a lot of branches in the market, at once that we see Fujitsu, the mind relates Fujitsu=Silence.
Pâtè La Piara is a low cost and frequent used product which we had chosen. One way to use classical conditioning with this product is that “pate” La Piara doesn´t needs its name to recognize quickly. It’s easy to distinguish it when we see “la tapa negra”.
The classical conditioning is more effective with products of low cost and frequent use, in this case “pate” La Piara. This product costs little. When we are in the market and we are near of “pate” La Piara, undoubtedly we will buy “pate” because it is very repeated with: the black cover, more delicious than the bread … and we have got the idea that it´s delicious.
On the contrary, with the expensive product, we think more to decide the purchase because it costs more money.

Anónimo dijo...

REALIZADO POR: ROSANA CRUZ JIMENEZ, ÚRSULA MONEDERO COBO Y TANIA CARVAJAL RUIZ.Un producto caro y la utilización sostenible: Por ejemplo, este producto puede ser una computadora, ya que su duración es prolongada, pues una computadora puede durar por lo menos entre 6 y 10 años. Actualmente tiene casi todo el mundo, principalmente para el trabajo, aunque en algunos casos se utiliza como un lujo. Otro producto caro y de lujo son las joyas pero que no todo el mundo tiene la oportunidad de comprarlas debido a su alto precio.El mobiliario es bastante caros pero no todos los días se compran , la ventaja de éstos es que son duraderos ya que cómo anteriormente hemos dicho no se compran todos los días el pasado pero algunos no son principalmente necesarios están más bien de adorno. Productos baratos y de uso frecuente: Uno de los mejores ejemplos puede ser un tinte, este es utilizado en la actualidad por todas las mujeres y su uso ha aumentado de manera espectacular en los hombres, su precio es también muy asequible.Maquillaje; uso es frecuente y en especial en las mujeres, tienen diferentes precios por lo que es un producto que se consigue fácilmente.Pasta de dientes; es uno de los productos que consumimos más, en todas o casi todas las casas hay varias, y es un estupendo producto en cuanto a la economía ya que es saludable y normalmente los productos de salud son caros aunque necesarios .Bolígrafos: todo el mundo tiene por lo menos un par de ellos, son baratos y muy útiles sobre todo para estudiantes.